vem ar Kaoutar??? WHO is kaoutar

 

hej hej! jag beslutat att skapa en blogg för att dela mina intressen med världen! att säga det här, gör mitt liv verkar vara super intressant hahaha, ja jag älskar mitt liv och jag är nöjd med det! mitt namn är Kaoutar, jag är marockansk, jag bor i Sverige sedan jag gifte med min fantastiska make Paul <3
Jag har två hundar, Silvia och Atlas som jag älskar mer än något annat på denna planet

 

hello hello!i decided to create a blog to share my interests with the world! to say this, makes my life seem to be super interesting hahaha, well i love my life and i am pleased with it! my name is kaoutar , i am moroccan , i live in sweden since i got married with my amazing husband Paul <3
I have two dogs , Silvia and Atlas which i love more than anything on this planet

Kommentera här: